ITX
ITX effektiviserar och förenklar kundservice med en allt-i-ett-lösning, inklusive Lipscore Support Trigger och Q&A.
Genom en genomförd integration görs Lipscore tillgänglig som kommunikationskanal på samma linjer som t.ex. chatt, telefoni och e-post – direkt i ITX. Det gör att frågor direkt på produktsidor i webbutiken (Q&A) och negativ feedback (Support Trigger) kommer in som en chatt i ITX i en separat Lipscore-kö.
Supportagenterna kan enkelt hantera och växla mellan att hantera e-post/biljetter, sociala medier, chatt, telefon, dela eller titta på skärmen och kameran, samt svara på feedback och Q&A:s från Lipscore.
Resultatet är blixtsnabb och personlig kundservice!
Referenser
Fler än 20 kedjor och nätbutiker använder Lipscore och ITX i kombination för att skapa bättre kundupplevelser.
Se utvalda referenser och läs om deras erfarenhet av Lipscore nedan.
Nära samarbete mellan ITX och Lipscore
Allt fler kedjor och webshops väljer att använda Lipscore och ITX för att skapa bättre kundupplevelser.
Läs merElektroimportøren använder ITX kontaktcenter med Lipscore Q&A
För att förbättra kundservicen och ge kunderna snabbare svar på sina produktfrågor har Elektroimportøren integrerat Lipscores Q&A-lösning med kundservice-lösningen från ITX.
Läs mer om ElektroimportørenSkeidar växer snabbt och använder data för att göra köpupplevelsen bättre.
Skeidar har länge använt Lipscore för att samla in produktomdömen från sina kunder. Nu har de också börjat använda Lipscores lösning för Store reviews för att mäta kundupplevelsen i de fysiska butikerna.
Läs mer om SkeidarLive med Lipscore betyg och recensioner direkt!
«Det är så roligt att samla in recensioner. Jag älskar det! », säger Cathrine Bardellotto, E-handelschef på Christiania Glasmagasin. På mindre än 24 timmar efter att Kickstart-kampanjen skickades ut fick Christiania Glasmagasin 3038 betyg och 443 recensioner från sina verifierade kunder och kunde gå live med Lipscore betyg och recensioner direkt!
Se mer inspirationEtt välförtjänt genomsnittligt betyg på 4,7 för alla produkter
Gustavsen AS är en webshop specialiserad på handfräsar och tillbehör till sådana maskiner. De började samla in betyg och recensioner med Lipscore i maj och med en imponerande svarsfrekvens på 29% på ratings råder det ingen tvekan om att deras kunder är engagerade.
Se mer inspirationRight Price Tiles har ett nära samarbete med ITX och Lipscore
För att få hjälp med en större satsning på kundservice och köpupplevelse väljer Right Price Tiles ett nära samarbete med techduon ITX och Lipscore.
Läs mer på retailmagasinet.noVill du veta mer om Lipscore & ITX?
ITX levereras som en molntjänst och kräver ingen installation. Vi tar hand om det praktiska med en fast låg etablering. ITX är inget stort och dyrt projekt – du kan komma igång på några veckor.
Lipscore integreras snabbt och enkelt med ITX kontaktcenter, så att du kan hantera all kunddialog på ett ställe:
- Svara på recensioner: som standard 1–3 stjärnor, men du kan välja om du vill få alla recensioner i chatten eller bara recensioner med önskat antal stjärnor.
- Hantera supportutlösare/supportbiljetter.
- Svar på frågor och svar (Q&A).
Alla recensioner lagras på kunden i ITX kontaktcenter så att all kommunikation, inklusive recensioner och frågor, lagras på ett ställe.