ITX

ITX effektiviserar och förenklar kundservice med en allt-i-ett-lösning, inklusive Lipscore Support Trigger och Q&A.

Genom en genomförd integration görs Lipscore tillgänglig som kommunikationskanal på samma linjer som t.ex. chatt, telefoni och e-post – direkt i ITX. Det gör att frågor direkt på produktsidor i webbutiken (Q&A) och negativ feedback (Support Trigger) kommer in som en chatt i ITX i en separat Lipscore-kö.

Supportagenterna kan enkelt hantera och växla mellan att hantera e-post/biljetter, sociala medier, chatt, telefon, dela eller titta på skärmen och kameran, samt svara på feedback och Q&A:s från Lipscore.

Resultatet är blixtsnabb och personlig kundservice!

Referenser

Fler än 20 kedjor och nätbutiker använder Lipscore och ITX i kombination för att skapa bättre kundupplevelser.

Se utvalda referenser och läs om deras erfarenhet av Lipscore nedan.

Europris logo

Vill du veta mer om Lipscore & ITX?

ITX levereras som en molntjänst och kräver ingen installation. Vi tar hand om det praktiska med en fast låg etablering. ITX är inget stort och dyrt projekt – du kan komma igång på några veckor.

Lipscore integreras snabbt och enkelt med ITX kontaktcenter, så att du kan hantera all kunddialog på ett ställe:

  • Svara på recensioner: som standard 1–3 stjärnor, men du kan välja om du vill få alla recensioner i chatten eller bara recensioner med önskat antal stjärnor.
  • Hantera supportutlösare/supportbiljetter.
  • Svar på frågor och svar (Q&A).

Alla recensioner lagras på kunden i ITX kontaktcenter så att all kommunikation, inklusive recensioner och frågor, lagras på ett ställe.

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig inom 24 timmar.